Sunday, May 9, 2010

for the person i love most...

HAPPY MOTHER'S DAY
SITI NAHDZAH HAJI YAACOB


i love you so much mak...
without you i not who i am these day...
you carried me for 9 months with so much you cant eat
and mengidam everyday..
you raised me well eventho i always burden you..

SAYA SAYANG MAK SAYA!!!!

ok..meh saya cite pasal mak saya..
walaupun mak saya dah berumur,,die ttp cantik di mata saya...
walaupun dah berumur,,mak saya fashionista ok..
tgk gmbr kkat atas..mak datin u..
mak saya kalo nak shopping kne ade saya..
saya penasihat mak la kot..hehe
setiap baju mst nak ade tudung yang sesuai..
mix and match?no no no..hehe
xpela...dlu duit die beli baju skola,,buku dan mainan anak2...
skang saya happy tgk die abiskan duit die (dan duit ayah..hehe) utk diri sendiri..
penah skali mak xleh tdo..
so disbbkn xleh tdo mak gosok baju utk esk..
tbe2,,xde tudung yg sesuai...
sanggup kejut saya yg tgh tdo..
demi mak saya bgn dan carikan tudung yg sesuai..
mak,,mak..mak saya berjiwa muda!
lagi satu yg saya perasan..
dah tua2 nie mak dan ayah saya makin loving2..*wink2*
mak...ein sayang mak sgt2...
you are world's greatest mom!!!!
*credit to google*

Dalam sabda Rasulullah SAW, dari Abu Hurairah r.a ;
”Seorang laki-laki bertanya kepada Rasulullah SAW,
"Ya, Rasulullah, siapakah dari keluargaku yang paling berhak dengan kebaktianku yang terbaik ?"
jawab beliau, ”Ibumu !" dia bertanya, kemudian siapa ?
Rasulullah menjawab, “Ibumu !" dia bertanya, kemudian siapa ?
Rasulullah menjawab, “Ibumu !" dia bertanya, kemudian siapa ?
Rasulullah menjawab, “Bapakmu !"

syurga itu terletak di bawah kaki ibu...

1 comment: