Tuesday, June 15, 2010

waaaaa!!!kejutan yang tak best

pagi ku bermula macam biasa...bangun pagi,bersiap,sarapan dan terus bergerak ke tempat kerja..
NORMAL

masuk pejabat,tulis kedatangan,buka komputer..
NORMAL

seperti biasa,perkara pertama yang akan saya lakukan ialah check email..email dari tuan blog yang saya order tudung untuk mak saya..stock dah sampai..
NORMAL

baca berita,baca blog kegemaran dan mula buat kerja..
NORMAL

dalam pukul 10 lebih,ada email masuk..dari Kak Sal..Kak Sal adalah orang yang bertanggungjawab menguruskan hal2 latihan industri di jabatan ktorg.

email yang berbunyi begini
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,
 
Kepada Semua Pelajar Latihan Industri,
 
Adalah dengan ini dimaklumkan bahawa tarikh bagi Pembentangan Laporan Latihan Industri ialah pada 21 Jun 2010 (Isnin). Manakala Laporan Latihan Industri perlu dihantar pada 22 Jun 2010 (Selasa).
 
Bersama-sama ini dilampirkan surat Kebenaran Cuti bagi menghadiri sesi Pembentangan Laporan Latihan Industri di Institut Sains Matematik. Oleh yang demikian, semua pelajar di minta memaklumkan dan menyerahkan surat Kebenaran Cuti ini kepada Supervisor Organisasi masing-masing.

Segala kesulitan amtlah dikesali.
 
Sekian, terima kasih.

INI TIDAK NORMAL!!!!

ktorg dimaklumkan presentation hanya selepas 2 minggu ktorg tamat latihan industri.sebulan lagi patutnya,,nape tbe2 minggu depan plak?????

waaaa!!skang nie ngah menggelabah itik..macam mana tak menggelabah..ape pun x buat lagi kot!!nasib baik ade log book..huhu so i have 5 days to settle my presentation AND report..hopefully i can settle all by monday and do it my best..pray for me k?

tambah lagi cuak..Dr Mat reply email kata nak datang melawat khamis nie..tp bagus jgk..boleh mintak tips kat Dr Mat untuk buat presentation and report nih..pls Dr Mat,,tolonglah saya!

the worst part is.....saya xtau camne nak buat presentation and report tuh!hopefully akak2 housemate ku yg terchinta boleh membantu..

waaaaaa!!!tak suke kejutan yang macam nie...sungguh la x best!jangan la ada kejutan lagi..ya Allah,,permudahkanlah segala urusan hambaMu ini..

No comments:

Post a Comment