Monday, September 20, 2010

cuti dah abes..

salam semua!!cuti dah abes..huhu mesti ramai yg dah start keje and cls kan ari nie..samela saya pun..start2 je dah berdepan dgn test,asgmnt and tutorials..huhu sbr2 la kan ptotnye..amek mood dlu..momentum xde lagi..tp memikirkan final lg 2 bulan je lagi,,saya buat la jgk keje..

so,,cmne raya korg?hopefully meriah la yea..kalo buat open house jgn lupe jemput ok?hee

saya nye raya bese je..even duk lama kat kg..sebab nye tok wan saya masih lagi sakit..so x bpe nak meriah la..gambar pun x byk amek..x pg beraya mane pun..hurm...

tema family saya tahun nie..purple!hehe first time kot family ktorg buat tema2 nie..nak amekgmbr family konon nye..tp sdeynye,,xde gmbr pun..x amek pun gmbr family seperti yg dirancang..sbb nye mak ayah sibuk jaga tok wan..abang sulung plak raya rumah mentua..akmal plak raya kat sabah..gle x meriah la..huhu



nie je la gmbr yg sempat amek..ade gmbar lagi satu,,gmbr sebelum bertolak ke perlis..tp cari tak jumpe plak..dan yg paling sdey,,gambar saya pakai jubah tema purple xde!huhu..xpe..nnt kalo g raya ngan faiz,,leh laa amek..pakse die pakai baju raya die yg purple jugak..hee ktorg nye family tema sama tahun nie..coincidence..

jemput la datang raya rumah k kepada yg sudi..tp nak dtg roger dlu..takut xde kat umah..=)

1 comment: