Saturday, January 15, 2011

single but in a relationship

kalo isi borang,,mesti tick single..yeala,,saya belum jadi isteri org..

kalo org tny,,yes,im in a relationship..relationship ape?itu yang kt xtau tu yea..

ayah kate saya macam single,,xde bf..saya hanya mampu tersenyum...

hanya saya dan dia saja yg tahu erti relationship kami..walaupun kadang2 saya hilang arah..tak tahu apa lagi erti yg tinggal..

saya serahkan soal hati nie kepada dia..let the man lead the way..

saya serahkan soal kahwin nie kepada ayah untuk walikan...

saya serahkan soal jodoh nie kepada Allah SWT untuk tentukan..





err,,apesal la asek cakap pasal kawen je nie..ayah la nie asek tanya mana rombongan meminang..huhu saya muda lagi kot..bukan nya xnak kawen muda tapi harus juga pihak lagi satu..belum bersedia kot..

long distance relationship??yeah...almost 4 years now..tak kire la dekat mana pun ktorg,,bertentangan mata hanya lah 3 bulan sekali..itu pun kadang2 lagi lama dari 3 bulan..tak percaya?itulah kenyataan..xde skype ke ape..cuma msg je penghubung..macam mane bertahan?kunci nye sabar dan percaya...kalo nak memahami mmg xkan..yeala,,macam mana nak paham bila diaorg habeskan masa 22 jam ngan kawan2 but then hanya 2 jam dengan kt?hehe so,,,sabar dan percaya je lah...dont have any doubt then everything will be fine...

macam mana baik pun sesorg tu..macam mana bagus pun si dia jaga kt..macam mana lovey dovey pun kt bercinta tapi kalo ini bukan jodoh yg tertulis untuk kita pun tak guna jgk..so,,dalam hati tu kena selalu ingat jodoh tu di tangan Allah..baru la hati nie kuat...pasrah?xla..cuma kita merancang tapi Allah yg menentukan..

hati saya kental macam dodol..=)

1 comment:

  1. bun..niy in a relationship but single.. :P
    ape ko ckp mmg tepat!

    whenever you feel alone,with nobody understand you..i'll be there!never to forget that.. :)

    ReplyDelete