Friday, October 21, 2011

rasa nak ketawa je..

aku ade kawan..kita panggil die En.A la yea..ktorg kawan dari sek rendah lagi..boleh la dikatakan rapat..sebab dari darjah 3 smpi darjah 6 kelas sama..(1 kelas cmtu) rumah sukan sama,,pg tuisyen yg sama..rapat tp xde la rapat gile..sbb nye die suka usik aku..aku usik la die balik..dulu2 kan boyish dan tak tau malu..haha

masuk sekolah menengah dah lost contact..tp xdela lost sgt2..kdg2 jumpa kat pasar..raya mesti jumpa kat umah cikgu rahman nye..kre contact setahun skali la kalau raya tahun tu sekali je..hehe

ok,,cukup smpi situ introduction,,cite yg aku nak smpikan ialah bila pg td tbe2 die msg.."ein,,aku nak masuk minang ko bile aku dah start keje" tak ke bergolek2 aku gelak.."ape mimpi ko nie,,En.A"..tau la ko tak keje lagi pun elaun ko almost sama banyak ngan gaji aku,,tp takyah la tbe2 msg gtu kan?

"aku siyes,bile2 ko free jom kt g date..nak?" En.A reply...melopong la aku kejap..30saat pastu aku dah takleh benti ketawa..

No comments:

Post a Comment