Tuesday, November 15, 2011

kerja oh kerja..

adat org bekerja..mesti ade sakit hati ngan bos..

citenye cmni,,ade akak department nie cuti bersalin..so,,saya kena la cover keje die..takpe la kan..akak nie dah keje lame kat sini dan die in-charge utk handbook company..die takde nie kre saya la kena sambung keje tu..saya buat ikot ape die dah pesan sume..die ade cara utk organize keje die and saya follow je la kan..tak nak la nnt die balik tgk serabut je..

tbe2 semalam bos marah2 kate kenapa takde checklist..saya ckp la saya ikot cmne akak tu buat..pastu die marah2 kate septotnye mende tu kena ade dari awal lg la and bla bla bla..

sabar je la..just wut muka innocent then siapkan ape yg die nak..name pun keje makan gaji..cmni lah..

2 comments:

  1. bos nk marah?
    marah la, ko dengar je,
    peduli apa kan. haha

    ReplyDelete
  2. masuk telinga kiri kuar telinga kanan je la..hehe

    ReplyDelete