Sunday, May 27, 2012

full-time lover

last post ade ckp nak tulis how about being a full-time lover plak kan..hehe actually tak susah sgt pun since cik is jenis yg memahami (sebab die sendiri pun bz.. ;p)

mak ayah,,esp ayah la kan dan ade gak member2 yg tanya,,saya ngan cik is cmne?yeala,,saya asek bz je..weekend full dgn asgmnt n family..so diorg tanya,,cik is ok ke saya takde mase utk die?tak kesah ke saya tak date ngan die?diorg tak tau kate cik is sebnrnye yg tak nak date..kan cik is kan?=p hari ahad lepas,,ade cls..pas cls sambung plak dengan discussion smp petang..fon tertinggal plak pagi tu,,tak bgtau la kate ade discussion..ayah dah risau..adik pun ngan selamba msg je spe2 dlm contact list tanya my whereabouts..hehe balik tu ayah ckp la,,igtkan pegi date ngan faiz tak bgtau,,dengan selambe nye saya jawab "takde mase org nak pegi date!"..ayah pelik je..agaknye ayah mesti ckp dlm hati,,cmne la anak aku nie bercinta..haha

rahsianya,,cik is sgt supportive n memahami..bile stress,,die la tukang pujuk..hehe pastu kalo bz,,die bese nye akan suh saya siapkan keje dulu..(sbb boleh la die main game..=p)

hurm,,cmne eh,,maybe sbb ktorg dari awal2 couple dulu bukan jenis yg berkepit 24/7 kot..ktorg dah bese berjauhan,,dah bese date once in 3-4 months..so bende tu tak jadi masalah bg ktorg..mase mule2 dulu,,mase cik is blaja kat perlis dulu,,merajuk la jgk bile cik is balik sini tp tak date..so skang walaupun tak jauh mane tp tak date pun tak jd masalah..sbb masing2 dah bese..

tp ktorg still contact..bz cmne pun akan make sure utk contact cik is..sbb mase dulu cik is buat fyp,,die sgt2 bz..mase tu mmg asek gaduuuh je..asek sdey je..so tak nak the same thing happen again..tak nak die rase ape yg saya rase dulu..

tp tipu la kalo kate ktorg tak gaduh..gile tak normal tak gaduh..hehe pastu gaduh mesti berhari2 tak contact..dua-dua ego xnak mintak maap..tp after dah berhari2 tu mesti ade yg mengalah nye..yg bagusnya,,bila dah sorg msg,,yg sorg lagi dah tak ego dah..reply je msg dan saling memaafkan..tp saya tau,,mesti still ade rase marah,nyampah,dendam ke whatsoever yg cik is simpan..sbb saya pun simpan gak..hahaha tp bila kita saling memaafkan,,mestila happy kan?bila kita happy,,mesti la kita buat benda2 yg best2 kan?benda2 yg best tu la yg tutup rase tak best tu..moral of the story,,belaja la memaafkan..tp kalo cik is main kayu 3-4 ke,,tiada maaf bagimu okay!haha

actually bende nie bergantung pada individu..kalo kita nak sumthing,,kita usaha utk dapatkan..kalo kita sayang someone,,kita usaha utk buat org tu happy..and lastly,,to cik is,,jom kita date!haha

4 comments: